2015 m. sausio 30 d., penktadienis

Ananasų žiedai





Iki šiol kepiniams naudojau sluoksniuotą mielinę tešlą. Dabar bandymas su bemiele. Rezultatu patenkintas. 
Skanaus!

4 komentarai:

  1. va čia tai patiekalas - kaip tik pagal mano kuklius sugebėjimus -
    kai savaitaglyj ateis anūkytė - būtinai išbandysime -
    bus mano pagalbininkė - tokio sudėtingumo ir jai bus įveikiamas :)
    Atrodo labai skaniai
    Pasivaišinu net neprašyta.

    O štai tokį kavinuką aš taip pat turiu - bet...
    Nesusižavėjau, o gal kažką netaip darau...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Manau, kad bus daug džiaugsmo Indrutei :) Tiek gaminti, tiek po to valgyti :))
      Kitoks kavos skonis, verdant tokiam kavinuke. Reikėtų išbandyti įvairias kavas. Dar ir daugiau laiko atima virimas. Labai nesusižavėjau ir aš. Išsiverdu retkarčiais.

      Panaikinti
  2. Nu labai apetitni ir gražūs žiedukai:)jaučiu ir skanūs,
    nors esu mėgėja kepti visokius pyragėlius,bet taip nesu kepus,reiktų pabandyt,
    tik nebus kam valgyt,apart vyrui,na ir aš kokį gabalėlį suvalgyčiau,jei kas iškeptų,nes
    svetimo viskas skaniau...:))

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Skanūs :) Ir galėjo būti dar gražesni, jei tešlą būčiau patepęs kiaušinio plakiniu. Kas mėgsta, galima pabarstyti cinamonu. Taip kad galima tobulinti ir tobulinti :)

      Panaikinti